CRIDA DE L’ ANC Catalunya Nord

Tant si vius al NORD DE CATALUNYA
com si vius a CATALUNYA NORD
tens una cita amb Catalunya
Dissabte 29 d’agost a Ceret

Tant si vius al Nord de la frontera
com si vius al Sud de la frontera
tenim una cita SENSE FRONTERA
Dissabte 29 d’agost a Ceret

Tant si dius JO CANTO com si dius JO CANTi
tant si dius JO CANTE com si dius JO CANT
Cantem tots la mateixa cançó i tenim una cita amb la LLENGUA
Dissabte 29 d’agosta Ceret

Tant si dius JO VOTO com si dius JO VULL VOTAR
tant si dius JO VOLDRIA VOTAR com si dius NO EM DEIXEN VOTAR!
tenim una cita amb la Independència
Dissabte 29 d’agost a Ceret

Tant si ets dels qui seran independents molt aviat
com si ets dels qui ho veuen més lluny
però creuen que aquesta independència ens beneficia a TOTS
tenim una cita dissabte 29 d’agost a Ceret

Tant si ets dels qui tindran la nacionalitat catalana automàticament
com si ets dels qui l’ haurem de demanar i reivindicar
tenim una cita amb els PAÏSOS CATALANS
Dissabte 29 d’agost a Ceret

Tant si vols la Independència per DIGNITAT com si la vols per EQUITAT
tant si la vols per JUSTíCIA com si la vols perquè n’estàs TIP i FART
Tens una cita amb la REPÚBLICA CATALANA
Dissabte 29 d’agost a CERET

Perquè amb la República Catalana
HI GUANYEM TOTS!!

cartellV4

Anuncis

Deixa un comentari

